Αγαπητοί γονείς,όπως γνωρίζετε την προηγούμενη εβδομάδα το σχολείο μας συμμετείχε διαδικτυακά στη 2η Ολυμπιακή Εβδομάδα, με σύνθημα «Η Ολυμπιακή Εβδομάδα, σε τροχιά για το περιβάλλον και τον πλανήτη», που διοργάνωσε η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (E.O.E.) με την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία (ΕΘΝ.Ο.Α).Συμμετείχαν 2882 σχολεία, μεταξύ των οποίων έγινε κλήρωση για να αναδειχτούν τα 13 (ένα ανά …


